Promocje
Lampa stołowa Bloomingville
Lampa stołowa Bloomingville
349,00 zł 261,75 zł
szt.
Lampa stołowa Bloomingville
Lampa stołowa Bloomingville
559,00 zł 419,25 zł
szt.
Lampa wisząca Jahan Bloomingville
Lampa wisząca Jahan Bloomingville
279,00 zł 209,25 zł
szt.
Lampa wisząca Munir Bloomingville
Lampa wisząca Munir Bloomingville
459,00 zł 344,25 zł
szt.
Lampa wisząca Ronia Bloomingville
Lampa wisząca Ronia Bloomingville
329,00 zł 246,75 zł
szt.
Wycieraczka 70 cm Bloomingville
Wycieraczka 70 cm Bloomingville
189,00 zł 141,75 zł
szt.
Zestaw 3 ściereczek kuchennych Bloomingville
Zestaw 3 ściereczek kuchennych Bloomingville
129,00 zł 96,75 zł
szt.
Wazon 14 x 10 cm Bloomingville
Wazon 14 x 10 cm Bloomingville
59,00 zł 44,25 zł
szt.
Wazon 14 x 12 cm Bloomingville
Wazon 14 x 12 cm Bloomingville
59,00 zł 44,25 zł
szt.
Wazon 11 x 10 cm Bloomingville
Wazon 11 x 10 cm Bloomingville
26,00 zł 19,50 zł
szt.
Wazon 21 x 15 cm Bloomingville
Wazon 21 x 15 cm Bloomingville
90,00 zł 67,50 zł
szt.
Doniczka 29 x 17 cm Bloomingville
Doniczka 29 x 17 cm Bloomingville
90,00 zł 67,50 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Formularz załączony był wraz z fakturą do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz fakturą zakupu.

Adres wysyłki:

MARGET sp. z o.o.
30-426 Kraków ul. Micińskiego 8
 
3. Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu przyjmujemy wyłącznie w postaci informacji mailowej w nieprzekraczalnym terminie do następnego dnia od otrzymaniu przesyłki.
 
 
ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

 

UWAGA: nie przyjmujemy przesyłek z opcją "za pobraniem".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl