Promocje
Konewka 1,7 l  Nordal
Konewka 1,7 l Nordal
210,00 zł 168,00 zł
szt.
Konewka 1 l  Nordal
Konewka 1 l Nordal
240,00 zł 192,00 zł
szt.
Doniczka Mull  22,5 x 16 cm  Nordal
Doniczka Mull 22,5 x 16 cm Nordal
139,00 zł 111,20 zł
szt.
Doniczka Mull  18 x 11 cm  Nordal
Doniczka Mull 18 x 11 cm Nordal
95,00 zł 76,00 zł
szt.
Doniczka Mull  14 x 10 cm  Nordal
Doniczka Mull 14 x 10 cm Nordal
69,00 zł 55,20 zł
szt.
Wazon  Leafa  25 x 18  cm  Nordal
Wazon Leafa 25 x 18 cm Nordal
279,00 zł 223,20 zł
szt.
Wazon  Mojo 31 x 21  cm  Nordal
Wazon Mojo 31 x 21 cm Nordal
390,00 zł 312,00 zł
szt.
Wazon  Riva 18,5 x 8,5  cm  Nordal
Wazon Riva 18,5 x 8,5 cm Nordal
129,00 zł 103,20 zł
szt.
Gałka meblowa Madam Stoltz
Gałka meblowa Madam Stoltz
27,60 zł 17,94 zł
szt.
Misa dekoracyjna 10 x 3,5 cm Madam Stoltz
Misa dekoracyjna 10 x 3,5 cm Madam Stoltz
81,42 zł 52,92 zł
szt.
Misa dekoracyjna 13 x 5 cm Madam Stoltz
Misa dekoracyjna 13 x 5 cm Madam Stoltz
122,82 zł 79,83 zł
szt.
Dzbanek szklany 22 x 12 cm Madam Stoltz
Dzbanek szklany 22 x 12 cm Madam Stoltz
117,30 zł 76,25 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Formularz załączony był wraz z fakturą do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz fakturą zakupu.

Adres wysyłki:

MARGET sp. z o.o.
30-426 Kraków ul. Micińskiego 8
 
3. Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu przyjmujemy wyłącznie w postaci informacji mailowej w nieprzekraczalnym terminie do następnego dnia od otrzymaniu przesyłki.
 
 
ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

 

UWAGA: nie przyjmujemy przesyłek z opcją "za pobraniem".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl